Geoblog.pl    lejdi    Podróże    Paris (2010)    Powrot do domu

Powrot do domu

Polska, Warszawa

Pobudka o 3.30, szybkie pakowanie, pożegnanie na recepcji (a w zasadzie "do zobaczenia następnym razem!") i taksówka na lotnisko. I dopiero wtedy zdałam sobie sprawę, jak ten czas szybko zleciał!

Na lotnisku małe zamieszanie… dziki tłum, trzy kolejki, a informacji brak. W końcu udało nam się odnaleźć nasze okienka do odprawy. W ostatniej chwili zorientowałyśmy się, że aby w ogóle móc zostawić bagaż, trzeba pobrać bilet ze specjalnego automatu Lufthansy (mimo, że leciałyśmy LOTem). Na szczęście menu było po angielsku, a instrukcja pisana jak dla małpy, więc szybciutko wydrukowałyśmy nasze bilety (mogłyśmy nawet wybrać miejsca w samolocie!) i ustawiłyśmy się z powrotem w kolejce do oddania bagażu.

A potem już tylko włóczęga po lotnisku (odnalezienie się na CDG1 graniczy z cudem), boarding i lot do Polski.

Ja chcę jeszcze raz!!!

ps. Serdeczne podziękowania dla moich kompanek podróży. Bez Was ten wyjazd nie byłby taki sam! :-*

bydgoszczanka
bydgoszczanka - 2010-08-29 12:13
Zwiedzałam Paryż sześć razy, pięć razy z przewodnikiem w ręku, raz z profesjonalnym i za każdym razem mówię to samo co Ty, "ja chcę jeszcze raz".
Wrażenia za każdym razem inne.
Polecam zwiedzanie tym ,którzy jeszcze tam nie byli.
Dziękuję za wspaniały spacer po Paryżu ( niektóre rzeczy wynotowałam, by następnym razem zobaczyć).

lejdi
lejdi - 2010-08-29 18:31
@bydgoszczanka: dzięki za wytrwałość w lekturze :-) niestety dopiero teraz miałam czas, aby zaktualizować wpisy o zdjęcia i kilka filmików. Pozdrawiam i życzę jak najwięcej wyjazdów do Paryża w przyszłości :-)

zula - 2011-10-24 23:37
Z wielką przyjemnością pojechałam do Paryża - dziękuję za interesujące opisy i fantastyczne zdjęcia !
Dzisiaj dodałam profil do obserwowanych więc będę powracać na "strony" podróży , pozdrawiam